Przesyłki – Dostawa

Jeśli nie możesz osobiście oddać sprzętu do naszego serwisu, można wysłać go do nas.

1. Zapoznaj się z naszym regulaminem.
2. Wypełnij poprawnie formularz wysyłki.
3. Po otrzymaniu potwierdzenia z nr RMA wyślij urządzenie.

Nasz adres:

QualityPC – SERWIS
Piotrkowska 125
90-430 Łódź
RMA XXXX/2018

XXXX – nr rma nadany przez Serwis Q-PC


Paczki wysyłane kurierem UPS dostarczane są najczęściej w ciągu 24 – 48 h w dni robocze.

Pakowanie + wysyłka po przedpłacie na konto – 10 zł

Przesyłki, których płatność realizowana jest w formie przedpłaty na konto wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty.


UWAGA
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, rozpatrywane są tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności kuriera.

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych firmy.

Pamiętaj i dopilnuj!!!
Podstawą złożenia reklamacji jest prawidłowe i zgodne z regułami wypełnienie
(podczas dostawy) protokołu szkody!!

Uszkodzenie opakowania:
Każda przesyłka musi być sprawdzona przy kurierze w momencie odbioru, a w przypadku wystąpienia podejrzeń lub stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy spisać protokół opisując szczegółowo typ uszkodzenia np: wgniecenie, rozcięcie zamoczenie, odkształcony karton, rozerwana taśma, odgłosy sugerujące uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz opakowania (szczególnie istotne w przypadku produktów posiadających szybę – typu skaner lub urządzenie wielofunkcyjne) itp.

Czynności te muszą być wykonane w obecności kuriera, zaś odmowa kuriera do przyjazdu i sporządzenia protokołu jest podstawą do zgłoszenia w Quality PC 42-633-66-56 reklamacji dotyczącej pracy kuriera.

Ogólne informacje na temat treści zawartych w protokole szkody:

Protokół powinien być spisany przy kurierze podczas doręczenia przesyłki (nie po kilku godzinach czy następnego dnia) i zawierać następujące informacje:

  • stan opakowania (z zaznaczeniem informacji o nawet najmniejszych wgnieceniach opakowania zewnętrznego),
  • opis uszkodzenia (co jest uszkodzone i ile sztuk),
  • nr listu przewozowego,
  • datę doręczenia,
  • nazwisko osoby przyjmującej przesyłkę,
  • nazwiska osób sporządzających protokół,
  • dokładne określenie oznakowania opakowania, (np. obecność naklejek lub napisów „ostrożnie”, „kruche” itp.),
  • nigdy nie zostawiamy pustego pola dotyczącego zabezpieczeń wewnątrz opakowania (styropian, folia bąbelkowa itd.)
  • nie zaznaczamy PO ZGODNYM PRZYJĘCIU U KLIENTA.

Po sporządzeniu protokołu szkody prosimy o przesłanie go do nas, może być emailem.
Spełnienie tych zasad przyspieszy proces reklamacji.